نوین کالا روز

اطلاعاتی درباره سبک زندگی سالم

اطلاعاتی درباره سبک زندگی سالم

نوین کالا روز

معرفی سبک زندگی سالم،طب سنتی ، درمانهای گیاهی ، سبک تغذیه صحیح ، چاقی ، لاغری ،مراقبت پوست ، معرفی تغذیه سالم کودکان ، بهداشت شخصی و بهداشت پوست و سلامت مو و ....

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به نام خدا

مجموعه نوین کالا روز پس از چندین ماه فعالیت مجازی موفق، از این پس در وبلاگ حاضر همچنان شما همراهان گرامی در پیام رسان ایرانی بله و تلگرام را با اطلاع رسانی کامل محصولات و خواص آن یاری می کند. این وبلاگ تازه تاسیس می باشد لذا اطلاعات کامل محصولات به مرور در وبلاگ منتشر خواهد شد.

محصولاتی که در حال حاضر در سبد کالای" نوین کالا روز" قرار دارد عبارتند از : روغن های گیاهی برند آرترینا و آموس وان، عطر، محصولات سلامت پوست و مو (شامپو و ماسک های تخصصی). محصولات تولید ایران دارای نشان سیب سلامت و صادراتی می باشند.

***مجموعه "نوین کالا روز "، تولید کننده خشکبار سالم به نام بهین خشکبار نیز می باشد.


تمامی محصولاتی که در سبد کالای "نوین کالا روز" قرار دارد ابتدا مصرف شخصی مدیران کانال بوده و پس از کسب رضایت مشتریان حضوری و شفاف سازی تاثیرپذیری واقعی و ...، در کانال معرفی و عرضه می شود.


***در اکثر محصولات سعی شده با ارایه تستر که بخش کوچکی ار نمونه اولیه همان محصول می باشد طبیعتا با قیمت کمتر، به انتخاب راحتتر مشتری کمک کنیم (به عنوان مثال در مورد محصولات روغن های گیاهی؛ عطر و ...! ).


ما تا تحقق رویاهایتان ، با شما هستیم ... به جمع مشتریان ما بپیوندید


سایر راه های ارتباط با ما

تلگرام

novinkalarooz@


کانال نوین کالا روز
در پیام رسان ایرانی بله
http://ble.im/join/ODc0MTQzND